Topkapı 1.Kur

Şubat 2009

Yorumlar

  1. aclan hocam biraz öğrendikten sonra videoyu koysaydınız ne ettiniz siz böyle:)))şaka tabi.elinize sağlık süper bi site

    YanıtlaSil
  2. aclan hocam ilk yorumu yapan benim ama kayıt yapamadım:(adımı açıklıyorum:)FATMA KAYA

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. aclan hocam bunun yanına ileriki dönemleri de koymanızı rica ediyorum . çok şık olmuş elinize sağlık . biz şunu iyi biliyoruz ki insan yöreselleşmeden küreselleşemiyor . biz o kültürün içinde yetişemeyen insanlar olarak eksiklikleri gidermek durumundayız . Bu bir başlangıç , devamı da gelecek .

    Bu arada hocam 1.Kur a da HERKESİ KABUL ETMESENİZ , bir hazırlık aşaması koysak , bu özgür ve ayhan beceremiyorlar bu işi . Ben horon için doğmuşum arkadaşların gücüne gitmesin .

    Emeği geçen herkese kendim adıma tşk ediyorum . Allah siz ve sizin gibilere bir zeval vermesin .


    SAYGILARIMLA

    Oguz KOMUT

    YanıtlaSil
  5. Yorumladığınız için teşekkür ederim. Eğer yapamaynlara kota koysaydım,öğretecek adam bulamazdım.:))) Bu konuya üye olursanız,daha sonra yüklediklerimden de haberiniz olur.Yorumlarınızın üstünde "Adsız " yazıyor.Burada adlarınız gözükmeye bilir.Ama feysbuk ta hepinizin adı var. :)))

    YanıtlaSil
  6. Hocam ilk önce videoda Oğuzun ayaklarına bir bakın ondan sonra karar verirsiniz... :) Herkeze sevgiler emeğe saygı.. horona davet..!!!

    Özgür Özcan

    YanıtlaSil
  7. Ayaklara bakarsanız ders niteliğindedir . Hocam da tahmin ediyorum bundan sonraki kursiyerlere örnek olarak teşhir edecektir...:)) Best of Horon Player , that s all . . . Kardeşimsin yine de , başımın üstünde yerin var . Herkese iyilikler , sevgi ve saygı....

    Oguz KOMUT

    YanıtlaSil
  8. Hocam ellerine sağlık güzel olmuş hoş bir süprüz oldu bizim için.
    Bu arada biz sürekli pratik yapıyoruz.. :)

    Özgür Özcan

    YanıtlaSil
  9. Nasıl oynanmayacağı konsunda doğru bir ders niteliğinde.

    Oğuzcum Ayhanla akraba olduğuna inanmıyorum.. valla..Ama dediğin gibi yine de canımsın kardeşimsin..:)

    Özgür Özcan..

    YanıtlaSil
  10. Kültürler farklıda olsa amaçlar hep aynı oluyor demek ki :) Bir güzelliğe ortak olabilmek için ter döken insanları bir arada gördüm emeğinize sağlık,, başarılar.

    YanıtlaSil
  11. bunu kabul etmiyorum.hazırlıksız yakalandık :)biz çok daha başarılı bir ekibiz.çekimlerin tekrar edilmesini talep ediyor(hatta ısrar ediyor) sevgilerimi sunuyorum.......... betül

    YanıtlaSil
  12. Tüm güzellikler elele tutuşmaktan geçiyor....

    YanıtlaSil
  13. İstekleriniz ve aarzularınız en kısa sürede yerine getirilecektir..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızla katkı sağladığınız için teşekkürler..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Canan Akkaya