Bir Akşamın Ardından

7 Ekim 2012, 20:27
Kısa ama, mutlu, huzurlu, duygusal, coşkulu çok çok güzel bir akşamdı. Yunus'umuz kemençesiyle, güzel sesi, yorumuyla yine yüreklerimizi aldı götürdü bir yerlere, sağol-varol efendi kardeşim...
 
Zaman su gibi akıp gidiyor, ömür bitiyor, artık anı yaşamak gerekiyor. Dostlarımla, kardeşlerimle bu kültürde birlikte olmak, benim için günden güne daha da değer ve önem kazanıyor, yapabildiğimce bu güzellikleri kaçırmamaya gayret ediyorum, edeceğim ve de öğrenmem gereken çok şey olduğunu biliyorum. Horon yaşam biçimim olunca, hayatımın renkliliğini, boşlukların doluşunu keyifle izliyorum, yine, çok ama çok şanslı olduğumu düşünüyorum...
 
Aclan Hoca'm, her şey için sonsuz teşekkürler, iyi ki varsın...
 
Sevgi ve Saygılarımla...






Yeni Açılacak Sınıflar (2013) En güncel kurs programı : www.horonevi.com ve www.horonkursu.com Mobil Telefonunuzdan takip için : m.horonevi.com Derneğimizde verilen kurslar; Horon Kursu, Hemşin Horon Kursu, Kemençe Kursu, Tulum Kursu, Zeybek Kursu En az 10 kişi olduğunda sınıflar açılmaktadır. Ön kayıt için ;" Adınız Soyadınızı ve Kadıköy / Horon / P.Tesi 1 Kişi veya Topkapı Kemençe 2 kişi " gibi, yazarak 532 321 17 18 nolu telefona kısa mesaj atınız.Sınıflar 10 kişi olduğunda başlayacak ve mutlaka kurs hakkında bilgi alacaksınız. Gelemeyecek olursanız, Lütfen! haber verin. Grupları oluşturmak açısından önemlidir. Her zaman özel kurs alabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Canan Akkaya