Canan Akkaya

(Rize Eşrafından)😀

Horon Evinin bana kazandırdığı en önemli insanlardan biri çok, özel bir insan 

Olaylara, insana, tiriplere, laf sokmalara, kızmalara kısacası olumsuz veya doğru kabul edilmeyen her şeye metanetle, sabırla ve en önemlisi tebessümle ve bana bile sabır, saygı, içtenlikle bakmanın şeklidir. Canan Akkaya 

Canan ; Genç yaşı:) (Kırılmayıp, kızmayacağını bildiğim için izin almadan yazabiliyorum)  ve ufak tefek  sağlık sorunları  nedeniyle hareket etmek oynamak zorundadır. Çalışmalara gelmiş sonra ara vermiş her etkinliğe katılmış oynamıştır Cana Akkaya.  

Koreografiler de zorlandığı ve hareket etmek zorunda olduğu için zaman, zaman arar - ....etkinliğe kovmazsan gelebilir miyim? - diye izin alarak katılmak isteyecek kadar kendinle barışıktır Canan..

Yunanistan gideceğiz sol kolu alçıda- geleceğim deyince,- oynayamazsın gelme- dedim. -Sorun değil , -oynarım-- deyiversi. Yunanistan da şenlik alanindayiz benimle gelenlerin  hepsi oynuyor tabi bende ama bir taraftan Canana bakıyorum (Herkesi kontrol etme huyum kötü yaban illerde) Sandalye de şekeri düşmüş uyuyor...Tabi kısa sürdü uyumasi sol.kolu alçıda  o haliyle kalktı alcidaki koku nedeniyle horon halkasının en sonuna geçerek sabaha kadar oynadı.. 

Emekli Diş Hekimi Canan Akkaya iyiki seni tanıdım. İyiki bizimle ve Horon Evinin Maddi Manevi destekçisisin. Sağlıkla,oğlun Alıyla nice yıllar diliyorum.

Hele herhangi bir olayi anlatış tarzı var. Yavaş, yavaş, tane, tane sabırla, teker, teker. Öyle güzel ifade ederki apdal bile olsaniz anlarsiniz.

Onun karşısında benim gibi tez canlıların halini düşünün 🤣 Dış siluetiniz saygı ,sevgi nedeniyle faça vermeyecek içiniz dağ keçisi gibi zıplayıp duracak.. Canan içinizi bilse yine tebessum ve  içtenlikle bakardı.

Yorumlar